نفروپاتی دیابتی با کراتینین سطح 230 من چکار میتوانم بکنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی با کراتینین سطح 230 من چکار میتوانم بکنم

نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین 230 میلی مول / L (2.6 میلی گرم / دسی لیتر) چه می توانم انجام آن را کنترل کند؟ در واقع، هیچ شکی نیست که شما نیاز به پیدا کردن درمان مناسب و آن را بلافاصله، و سپس شما ممکن است فرصتی برای کنترل آن داشته باشد، حتی آن را معکوس وجود دارد.

در درمانگاه، سطح کراتینین 230 است در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، آن را یک مرحله حیاتی، برای کسانی که می توانند درمان نظام مند در این زمان است، آنها ممکن است فرصت آن را معکوس داشته باشد.قبل از آن شما می توانید درمان کنید، اثر درمانی بهتر می تواند دست یابد.

اگر مبتلا به دیابت هستید و خواندن کراتینین شما 230 است، حتی با فشار خون بالا، به اقدامات در حال حاضر، بنابراین برای جلوگیری از بیماری های بزرگ لازم است. طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک انتخاب خوب برای درمان این بیماری، آن را یک نوع درمان بر اساس گیاهان دارویی سنتی چینی پزشکی است. با توجه به اثر درمانی و عوارض کمی، آن است که به طور گسترده ای در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. برای افراد مبتلا به دیابت، می تواند کمک به کاهش سطح قند خون بالا، که نکته کلیدی برای کنترل این بیماری است. علاوه بر این، می تواند به بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده را از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه، حتی آن را معکوس.

بنابراین برای افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی با سطح کراتینین 230، آنها نیاز به اقداماتی برای معالجه این بیماری در مراحل اولیه، حتی آن را معکوس و طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند به شما کمک کند تا آن را کنترل کنید. اگر شما هر گونه کمک نیاز دارید یا سؤالات دیگر، لطفا به طور مستقیم دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. 





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی درمان، نفروپاتی دیابتی، سطح کراتینین بالا در نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: